2015. május 14., csütörtök

PETER SRÁMEK, A RISING STAR 3. HELYEZETTJE: "NINCS IDŐM A SZERELEMRE" - HOT! MAGAZIN - 2015. május 07.

A koncertjei teltházasak, szinte széttépik a rajongók. Az énekes mégsem szállt el; büszkén mutatta meg a szobát, ahol a bátyjával, Martinnal él együtt Vágsellyén. 

 Szlovákiában, a Vág folyótól öt perc sétára található az a barátságos lakótelep, ahol Peter felnőtt. Hangulatos, patikatisztaságú lakásban ma is együtt lakik az egész család; apuka, anyuka és a két fiú. A fordításban Peter édesanyjának, Darinának már csak néha-néha kell segítenie, a fiú ugyanis egyre ügyesebb. 

A TETŐN ÁT MENEKÍTETTÉK KI A PLÁZÁBÓL

 Az énekes vidáman mesél arról, hogy mennyire kerek az élete a Rising Star óta. Teljesültek az álmai, még azt sem bánja, hogy nincs barátnője.
- Nincs időm a szerelemre! Most végeztem el a konzervatóriumot, letudtam a vizsgákat. - újságolta büszkén. - Folyamatosan fellépek, és ez nagyon boldoggá tesz. Amikor meglátom a tömeget, repes a szívem az örömtől. A sok-sok rajongó a szerelmem! Rengeteg ajándékot kapok, vannak, akik minden fellépésre eljönnek. Ez felemelő érzés. Augusztusig ötven fellépésem van, már most. Bárhol járok Magyarországon vagy Szlovákiában, mindenütt megismernek, szeretnek.
Az édesanyja mosolyogva meséli, hogy az emberek hogyan futnak Peter után egy-egy koncertet követően, hogy fényképet, aláírást kérjenek tőle.
- Győrben majdnem szétszedték Petert, még jó, hogy mindenhol testőrök kísérik. Komolyan! Volt, hogy úgy mentették ki a testőrök és a turnémenedzser. Betuszkolták a liftbe, a tetőn át vitték ki.
Május elsején négy fellépése is volt - ez eddig a legtöbb egy napra.

LEROMBOLTÁK AZ ÖNBECSÜLÉSÉT

Még csak 21 éves, de Peter már fellépet a pozsonyi sportcsarnokban a Boney M koncert előtt, a konzis osztálytársaival. Ők voltak az "előzenekar", félórás műsorral. 
- Szeretném, ha egyszer csak miattam jönnének el ennyien! A legnagyobb álmom az, hogy a Budapesti Sportcsarnokban, telt ház előtt énekeljem a saját dalaimat. Mivel színészetet is tanultam, egyszer szeretnék bekerülni egy napi sorozatba, ha csak pár percre is. Szlovák vagyok, de imdáok Magyarországon lenni. Itt többen ismernek, szeretnek. És ami a legfontosabb; boldog vagyok, hogy Magyarországon olyan lehetek, amilyen vagyok. Soha nem akartak megváltoztatni, nem azt nézték, hogy hogy nézek ki, hanez azt, hogy milyen a hangom. Soha senki nem bántott meg, sőt, azt kérték; gyere úgy, ahogy vagy. A szlovák tehetségkutató zsűrijénak az számított hogy nézek ki, a magyaroknak az, hogy milyen tehetséges vagyok.
 Peter elszomorodik, amikor felidézi mennyire megbántották, amikor a szlovák X-Faktorba jelentkezett. A válogatón nagyon is tetszett a közönségnek, óriási tapsot kapott, de a zsűritagok bántón bírálták a külsejét. Nem találták trendinek, hogy zakót és ékszereket hord, még a haját is levágták.
- Kegyetlen volt, lerombolták az önbecsülésemet. Nem szégyellem, sírtam is. Hihetetlen érzés volt, amikor itt Magyarországon azt mondták: csak gyere, így vagy jó. Senki se értse félre, imádom Szlovákiát, a szlovák embereket. Ők is engem, hiszen itt is rengetek fellépésem van. Az fájt, ahogy a zsűri megbántott. De azóta összeszedtem magam!

Szöveg: Fáji Zsuzsa 
HOT! Magazin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése