2015. október 21., szerda

SZTÁRBAN SZTÁR - NAGYOT VÁLTOZOTT A VILÁG PETER SRÁMEK KÖRÜL - LIFE.HU

Forrás: Life.hu
A Rising Star szlovák anyanyelvű és magyarul alig tudó versenyzőjét beválasztották a legnézettebb hazai produkcióba, a Sztárban sztárba. Levált a családjáról, Budapestre költözött, és egyre jobban beszél magyarul. A nézők pedig hétről hétre díjazzák szorgalmát és tehetségét, rengetegen szavaznak rá.
Peter Sramek meglepő átalakulásaival hétről hétre meglepi a közönséget a Sztárban Sztár adásaiban. Amikor a szlovák fiú Zámbó Jimmy egyik slágerét énekelve feltűnt a  Rising Star adásában, nem gondoltuk róla, hogy nemcsak az egykori magyar bálványt, de mást is nagyon jól tud utánozni.
Láttuk már tőle Csonka Bandi egyedi, higanyszerű mozgását, Cipő és a Republic Repül a bálnáját, Delhusa Gjon előadás alatti szinte merev testtartását, most vasárnap pedig Boy George bőrébe bújik. 
Nagyon remélem, hogy most végre felnőttem. Talán ezért is jött a döntés, hogy egyedül kell már intéznem a dolgaimat. Persze még sokat kell tanulnom és fejlődnöm a nyelvtudásomban, hogy azt mondhassam, hogy teljesen önállóan el tudok mindent magam körül látni, intézni gond nélkül. Budapestre pont a születésnapomon, szeptember 16-án költöztem, akkor töltöttem itt az első éjszakát.
Saját lábon állni tökéletes érzés addig, míg nincs valami gond. Ilyenkor kapom a telefont és azonnal csörgök anyunak. De nagyon szeretem, hogy egyedül döntöm el, hová megyek, mikor fekszem az ágyba, meddig tévézek. Persze most rengeteg a munka, a forgatások, próbák és a koncertek, így nagyon nincs szabad időm, amit magam osztok be. A főzéssel viszont hadilábon állok. Én sajnos csak rántottát tudok csinálni, meg néha egy mélyhűtött pizzát megsütök, az nagyon jól megy. Anyu főztje természetesen nagyon hiányzik, de idővel biztos egyre több mindent megtanulok majd. Hétvégente, amikor jön hozzám anyu, természetesen mindig hoz valami finomat, vagy ha úgy van ideje, itt főz nekem” – magyarázta Peter, akinek azért hiányzik az otthona.
Igyekszem most itt, a fővárosban otthon érezni magam, ahol mindenki nagyon segítőkész, kedves, de természetesen a családom hiányzik a legjobban. Ők mindig hiányozni fognak, a testvérem, az esti, meghitt beszélgetések anyuval. Sajnos amióta Budapestre költöztem, még nem volt időm hazamenni. Nagyon kevés a szabadidőm, a Sztárban sztár mellett sok a fellépésem is, sok a próba, tánc, éneklés, dalszövegek tanulása – amit persze nagy örömmel csinálok – hisz mindig is erre vágytam. De így most nem jut annyi idő a családra, hogy hazautazzam. Anyu, ha tud, pénteken jön munka után, és vasárnap a Sztárban sztár után megy csak haza, szombatonként el szokott kísérni a fellépéseimre. Jelenleg nincs párom, szingli vagyok, amióta szétesett a kapcsolatom a Rising Star alatt. Nem panaszkodom, most jó nekem így egyedül, hisz ahogy mondtam, kevés a szabad időm, nem tudnék annyi időt egy lányra fordítani, amennyit megérdemel. De ettől függetlenül természetesen én nyitott vagyok egy új kapcsolatra. Ha úgy alakul, hogy lesz valaki, akivel jól érzem magam, aki megért, aki majd olyannak szeret, amilyen vagyok, és támogat a munkámban, annak örülni fogok, és boldog leszek” – árulta el Peter, aki egyre jobban beszél magyarul. 
Kicsit nehezebb a dolgom, ugyanis a magyarnyelv-tudásom nem tökéletes, érteni több mindent értek, majdnem mindent, de a beszéd még nem megy olyan jól. Nem tudok mindent úgy elmondani, kifejezni, ahogy szeretném, de igyekszem. Sokat segít, hogy egyre többet beszélgetek, több ragad rám így, mint ha a könyveket bújom.
Majka nagyon vicces, aranyos, jól kijövünk, nem zavar, hogy élő adásban poénkodott rajtam. Az az igazság, hogy a Rising Star alatt sokkal, de sokkal kevesebbet értettem. Ugye az elején majdnem semmit sem, lehet ezért viccelődött ezzel Majka, de azóta sokat tanultam.
A Sztárban sztár-ban szerepelni számomra nagy megtiszteltetés, hatalmas öröm, boldogság és egyben nagy kihívás és felelősség is egyaránt. Nagyon vártam az élő adásokat, fantasztikus érzés, hogy szeretnek az emberek, szavaznak rám. Ez azt jelenti, hogy tetszik, amit csinálok, köszönöm mindenkinek. Remélem, hogy Szlovákiából is sok szavazat jön. És hogy melyik karakter állna legtávolabb tőlem? Talán egy rockosabb, de szívesen csinálok mindent, amit kell, hiszen ez benne a lényeg, hogy olyan feladatokat is megoldjunk, ami távol áll a személyiségünktől.
Készítő: Polesz Anita- life.hu - 2015. 10. 17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése