2015. szeptember 8., kedd

PETER SRÁMEK NEM BOCSÁTJA MEG A FÉLRELÉPÉST - BORS - 2015.08.29.

Forrás: Borsonline.hu
Egy csapásra lett híres, és ezzel együtt rendkívül népszerű a nők körében a szlovák fiú. Peter Srámek most a Sztárban sztárban mutathatja meg különböző arcait, de hogy milyen, ha szerelmes, azt csak a Vágy és Végzet olvasói ismerhetik meg az alábbiakban.

Van most szerelem az életében? Utoljára a tehetségkutató után a szakításáról szóltak a hírek.
Jelenleg nincs párom, szingli vagyok, amióta szétesett a kapcsolatom a Rising Star versenye alatt. Nem panaszkodom, most jól érzem magam így egyedül. Sajnos nagyon kevés a szabadidőm, sok a fellépésem, aminek nagyon örülök, imádom csinálni, nagyon várom minden koncertemet, hiszen erről álmodtam. De természetesen nyitott vagyok egy új szerelemre. Amennyiben úgy alakul, hogy jön az életembe valaki, akivel jól érzem magam, aki megért, aki majd olyannak szeret, amilyen vagyok, és támogat a munkámban, azzal szívesen kezdek közös jövőt.
Az első randevún milyen programra vinné el a lányt, akit meg akar hódítani?
Én nagyon romantikus lélek vagyok, úgyhogy az első randin biztosan rózsával kedveskednék, és meghívnám egy kellemes helyre, ahol egy pohár finom bor mellett elbeszélgetnénk, megismernénk egymást, de talán nem is az lenne a fontos, hogy hová mennénk, sokkal inkább az lenne az elsődleges, hogy jól érezzük magunkat együtt, és kedves emlék maradjon az első randi.
Mi volt eddig a legromantikusabb dolog, amit megtett egy lányért?
Hát ez jó kérdés! Nem tudom biztosan, mi az, ami a legromantikusabb volt a lánynak, de én fontosnak tartottam, és úgy éreztem, hogy minden egyes hónap elteltével egy szál rózsát kapjon tőlem a megismerkedésünk tiszteletére.
Mit gondol a megcsalásról? Lépett már félre vagy ültették már fel?
Nem vagyok az a típus, nem vagyok olyan ember, aki megcsalna egy lányt, és aki bántani tudná a másikat. Nekem az a véleményem, hogyha valakit igazán szeretek, akkor az egész kapcsolatunk azon alapul, hogy bízunk egymásban, ebben az esetben pedig nincs helye a megcsalásnak. Jelen pillanatban nem tudom megmondani, mit tennék, hogyha valaki felültetne, mert ebben még nem volt részem, legalábbis én nem tudok róla, de egy ilyen húzás mindenképpen aláás egy kapcsolatot. Olyan sebet ejtünk ezzel a másik szívén, amely talán soha, vagy nagyon nehezen gyógyul be, de biztos vagyok benne, hogy nem lehetne kitörölni a rossz élményt.
Mennyire veszekedős típus egy kapcsolatban?
Úgy gondolom, hogy nem vagyok veszekedős, de természetesen van saját véleményem, aminek mindenképpen hangot adok, de tudok alkalmazkodni is. A kapcsolat mindig két ember megállapodásán múlik, de sajnos előfordult már, hogy nem engedtem, csökönyösen ragaszkodtam hozzá, hogy az én akaratom érvényesüljön. Hát mégiscsak férfi vagyok...
A szülei mennyire szólnak bele a kapcsolataiba? A Rising Star alatt megismerhettük az édesanyját is, akivel nagyon közel állnak egymáshoz, és sok mindenben segíti.
A szüleim alapvetően toleránsak. Lehet, hogy adódtak helyzetek, amikor nem jutottunk közös nevezőre bizonyos kérdésekben, de a végső döntéseimbe sose szólnak bele, mert tisztában vannak azzal, hogy az én éle­temet saját magamnak kell irányítanom. Mindig elmondják, hogy miről mit gondolnak, mit tartanak helyesnek, de az utolsó szó mindig az enyém, ha rólam van szó.
Milyenek számára az ideális nő külső és belső tulajdonságai?
Forrás: Borsonline.hu
Nincs ideálom. Nem mondom azt, hogy most csak barna hajú, magas, kék szemû csaj tetszik, és kész. Minden egyes lányban van valami, ami szép, ami tökéletes, amivel el tudja varázsolni a másikat. Az a fontos, hogy megértsen, jól érezzem magam vele, toleráns legyen, no és persze az is fontos, hogy csinos is legyen.
Féltékeny típus?
Hát, be kell vallanom, igen, féltékeny típus vagyok, sajnos. Aki szeret, az picit mindig féltékeny, én
legalábbis így érzem. Persze ne gondolja, hogy kóros féltékenységrôl van szó, én is úgy érzek, mint a többi ember.
Írt már dalt lánynak vagy egy lányról?
Nem, nem írtam még dalt lánynak, sem lányról, de hogyha eljön az igazi, akkor biztosan leírom és eléneklem majd az érzéseimet, gondolataimat.
Nem fél attól, hogy a lányok az ismertség miatt közelednek a Rising Star óta?
Bevallom férfiasan, picit tartok tőle, de nagyon remélem, hogy ha eljön a nagy ő, akkor majd a szívem segít felismerni, hogy ez a kislány igazán engem szeret, és nem azért van velem, mert ismert vagyok. Ebben reménykedem. 
Forrás: borsonline.hu - 2015.08.29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése