2015. augusztus 3., hétfő

ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ - MÓRÁGY - 2015. augusztus 1.

Sziasztok,
túl vagyok életem 2. legcsodásabb, legfelejthetetlenebb koncertjén! A hétvégén, azaz szombaton Mórágyon jártam, a koncert 16.00-kor kezdődött. A helyszín gyönyörű volt, az énekes pedig csodálatos! :) 
 Szóval 1 körül indultunk Ásotthalomról, ami korainak bizonyult, maradt egy óránk körülnézni, Mórágy gyönyörű hely, mindenkinek meg kell látogatnia egyszer, de ez most nem lényeg. Az első sorba álltam. Peter hozta a formáját, ismét egy feledhetetlen koncertet adott. A kedvencem a Még nem veszíthetek és a Bukott diák volt, amit fel is vettem.
A közös kép persze elmaradhatatlan volt, aminek megintcsak sztorija van; koncert előtt elmondták Peti életrajzát nagyvonalakban, majd hozzátették a végé "mindjárt jön, csak fotózkodik éppen". Én itt teljesen pánikba estem, hogy lemeradok a közös képről, így nagyon gyorsan kifutottam a sátorból, konkrétan neki estem Peternek és megkoronáztam az egészet egy "LÉCCILÉCCILÉCCILÉCCIVELEMISCSINÁLJKÖZÖSKÉPET"-el, mert már éppen indult volna fel a színpadra. 
Képeket most is csináltam, de persze ezek sem profik, ezeket a bal felső sarokban láthatjátok! :)
Puszi és jó szórakozást a videóhoz: Imola xx




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése