2015. július 20., hétfő

ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ - SOLTVADKERT - 2015. július 4.

Sziasztok,
végre lehetőségem adódott arra, hogy elmehessek Peter egy koncertjére. Már régi vágyam volt ez és felejthetetlen pillanat volt, mikor teljesült, szeretnék nektek most írni erről egy kis élménybeszámolót.
A képre kattintva teljes méretben is megtekinthetitek.
 Körülbelül 5 körül értünk oda autóval Soltvadkertre, ami már okozott bonyodalmakat, hiszen nem tudtunk hol parkolni, csak a helyszíntől nagyon messze. A jegyvásárlásnál is variáltak, mivel a 14-et már betöltöttem, így a kasszás hölgy nem volt tisztában az ilyen esetekben lévő díjszabással. Mivel már hónapok óta tervezgetem, ha eljutok egy koncertre, hogy kamerával és telefonnal paszírozom be magamat az első sorba, így igyekeztem megvalósítani ezt a "célt", ami, hát balul sült el, mert elindítottam a kamerát, viszont a nagy belemerülésben elfelejtettem elindítani a videót, de a telefonommal készítettem pár képet a koncert közbeni pillanatokról. Ezektől persze ne várjatok profi képeket, hiszen kezem-lábam remegett, meg telefonnal készítettem őket. 
 Nagyon-nagyon-nagyon tetszett a koncert, hatalmas élmény volt. Utána következett életem egyik legfontosabb pillanata; amikor találkozhattam vele. Tudom, teljesen jogosan mondhatnátok, hogy ez "alig pár másodperc", de nekem ez a pár másodperc is nagyon sokat jelentett. Hálás vagyok az anyukámnak, hogy annak ellenére, hogy utál vezetni forgalmas utakon, még is elvitt és valóra váltotta az álmomat.
 Peternek és Tündének is szeretném megköszönni ezt a hatalmas és felemelő élményt, amelyben remélem még lesz részem sok-sok alkalommal! :)


♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése