2015. április 9., csütörtök

KÖSZÖNETNYÍLVÁNÍTÁS ÉS MÁS INFORMÁCIÓK

Sziasztok,
már régóta tervezek egy ilyen bejegyzést, de még csak most jött össze. Rohamosan növekedik a megtekintések száma, odáig jutottunk, hogy az USA-ból, Szlovákiából és Angliából is sorra jönnek a megtekintésék, ami hatalmas megtiszteltetés a számomra. Kaptam már egy pár levelet is, miszerint örülnek neki, hogy első kézből jönnek a hírek és a képek, sőt olyanokkal is találkoztam, hogy mekkora rajongód vagyok Peti. Itt és most el szeretném mondani, hogy az oldalt NEM Peter Srámek kezeli, csak egy rajongó! Az ilyeneknek javaslom, hogyha fel szeretnék venni vele a kapcsolatot, akkor írjanak neki a Facebook oldalán, nem garantálom, hogy válaszol, de biztosan elolvassa, vagy amennyiben, ha hozzájárulnak az ilyen levél írói, akkor eljuttatom szívesen én is neki. 
 Szóval eredetileg én csak megköszönni szeretném NEKTEK, hogy ilyen aranyosak vagytok. Nagyon örülök, hogy Peter szülőhazájából, Szlovákiából is jöttek megtekintések, remélem, hogy ő is köztük lesz egyszer. Folyamatosan szeretném fejleszteni az oldal színvonalát, szeretnék új témájú bejegyzéseket is, melyek a ti ötleteitekre épülnének, szóval szeretném, hogy akár e-mailben, akár megjegyzésben megosztanátok ezeket velem.

Az e-mail címem, ahova a javaslatokat várom: csoke.imola2@gmail.com

Még egyszer nagyon-nagyon meg szeretném köszönni nektek!
Szép napot!
Lehet, hogy ma még olvashattok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése